Menyu
Kateqoriyalar
Hesabım
Range Rover Vogue (L460)

 1996-cı il üçün modelin LWB şassisi əsasında, Range Rover V8 mühərrikinin yenilənmiş versiyası və ya Bosch mühərrikli BMW 2,5 litrlik altı silindrli nəsil təqdim edildi. Bu, ümumi relslər təqdim edilməzdən əvvəl Land Rover-də elektron idarəetmə ilə ilk dizel enjeksiyonu idi. Bu, BMW-nin sonradan Rover Qrupuna və dolayısıyla Land Rover markasına sahib olmasının nəticəsi idi.

Bu model Rover V8-dən və 2002-ci ildə işdən çıxan Connolly tərəfindən təchiz edilmiş daxili dəridən istifadə edən sonuncu model idi. O, peyk naviqasiyasını opsiya kimi təqdim edən ilk model idi.

2001-ci ildə üçüncü nəsil model təqdim edildi. Üçüncü nəsil BMW mülkiyyəti altında planlaşdırılmış və inkişaf etdirilmiş BMW 7 Series (E38) ilə paylaşılan komponentlər və sistemlər (elektronika, əsas güc blokları və s.). 7-ci seriya elektronika sistemi üçüncü nəsil Range Rover-in inkişafı zamanı ləğv edilir və BMW 5 Series (E39) elektronikası ilə əvəz olunurdu.

L322-nin üç "nəsli" var idi. Birincisi, 2001-ci ildən 2005-ci ilə qədər ZF 5HP-24 transmissiyalı 4,4 litrlik M62 BMW V8 idi. (Mexaniki transmissiya atıldı, yalnız avtomatik qaldı). Daha sonra, 2006-cı ildən 2009-cu ilə qədər 4,4 litrlik Jaguar-dan alınmış mühərrik və ya Jaguar mühərrikinin 4,2 litrlik kompressorlu variantı ZF 6HP-26 transmissiyası ilə əməkdaşlıq etdi. və üçüncüsü, 2010-cu ildə Land Rover yeni dizayn edilmiş AJ133 5.0 N/A və Supercharged mühərrikini ZF 6HP-26 ilə 2012-ci model ilinə, L322 istehsalının sonuna qədər quraşdırdı. (Bu xülasə dizel variantlarını vermir).

2001-2004-cü illərdə L322 standart BMW E39 elektrik sistemindən istifadə etdi. 2005-2009-cu illərdə L322 fiber optika və Bluetooth ilə yenilənmiş Jaguar-dan alınmış elektrik sistemini gördü. 2010-2012-ci illərdə L322 ilk "müasir hiss" sistemi olan yenilənmiş Jaguar-dan alınan elektriklərdən istifadə etdi, ötürmə qolunu fırlanan siferblatla əvəz etdi.

MY06-da ilk eksteryer yeniləməsi ön panelin üz qaldırması, arxa fənərlər (narıncı/qırmızı indi qırmızı/qırmızı oldu), yan ventilyatorlar (iki "qırmızıdan" üçə qədər), aydın göstərici yan təkrarlayıcılarla tətbiq olundu. Bəzi digər kiçik fərqlər "Supercharged" variantında tapıla bilər (arxa fənərlər aydın/aydın oldu). İkinci eksteryer yeniləməsi 2010-cu ildə oldu və L322-yə yeni fasya, arxa faralar, yan barmaqlıqlar və aydın yan işarələrlə daha müasir hisslər gətirdi.

İnteryerlər 2006-cı ilə qədər nisbətən eyni qaldı.5, (NAS 2007). 2010-cu ildə böyük dəyişiklik baş verdi: standart və kompressorlu formalarda benzin V8-in 5 litrlik versiyaları və xarici ön və arxa profillərin yenidən nəzərdən keçirilməsi ilə bir sıra yeni mühərriklər təklif edildi.

Kod adı L405 olan 4-cü nəsil Range Rover 2012-ci ilin sentyabrında 2012-ci il Paris Avtomobil Sərgisində nümayiş etdirildi.

O, üçüncü nəslin polad vahid korpusu əvəzinə tam alüminium monokok vahid kuzov konstruksiyasından istifadə edir - onu ilk istehsal 4x4 SUV edir, nəticədə sələfi ilə müqayisədə 420 kq (926 funt) azaldılır.

Hibrid
Range Rover Hybrid 2013-cü ildə Frankfurt avtosalonunda nümayiş etdirilən dizel mühərrikli hibrid elektrik modelidir. Sifariş prosesi 2013-cü ilin sentyabrında başladı və Avropada pərakəndə çatdırılmaların 2014-cü ilin əvvəlində başlanması planlaşdırılırdı.

Plug-in Hibrid
Range Rover Plug-in Hybrid 2018-ci ildə təqdim edilmiş benzinlə işləyən PHEV modelidir.

Dizel
2021-ci ildə Land Rover 3,0 litrlik D300 Ingenium Diesel mühərriki ilə işləyən Range Rover Sport D350 modelini satmağa başladı. 5-ci nəsil Range Rover 26 oktyabr 2021-ci ildə Jaguar Land Rover-in Baş Yaradıcı Direktoru və avtomobilin dizayneri Gerry McGovern tərəfindən Londondakı Kral Opera Evində təqdim edildi. İki PHEV, üç dizel və iki benzinli JLR 3.0 L Ingenium I6 mühərrik variantları ilə yanaşı, avtomobil JLR-dən 2019-cu ildə JLR və BMW arasında razılaşdırılmış yanma və elektrikləşdirilmiş güc aqreqatı tərəfdaşlığı çərçivəsində hazırlanmış mühərrikdən istifadə edən ilk mühərrik olacaq, çünki 4.4L BMW/JLR V8 mühərriki də seçimdir. O, 2022-ci ilin əvvəlində təqdim olunacaq plug-in hibridləri və 2025-ci ildə tam elektrik modeli olan bir sıra yumşaq hibrid dizel və benzin mühərrikləri ilə buraxılıb. Bu model sələfi ilə müqayisədə daha yüksək etibarlılığa malikdir.

Foto qalareya

Premimum et

Elan əsas səhifədə göstəriləcək və xidmətin aktivlik müddətinin sonunadək orada qalacaq.

Şikayət et