


26 noyabr 2004-cü ildə Land Rover 2004-cü il Şimali Amerika Beynəlxalq Avtomobil Sərgisində ilk dəfə ictimaiyyətə nümayiş etdirməyi planlaşdırdığı yeni model olan Range Rover Sport-un ilk fotoşəkillərini yayımladı. Range Rover Sport, şirkətin 2004-cü ildə Şimali Amerika Beynəlxalq Avtomobil Sərgisində nümayiş etdirdiyi Range Stormer konsept avtomobilinin istehsal avtomobilinin inkişafıdır. Range Rover Sport "L320" adlandırılsa da, o, sadəcə Range Rover seriyasındakı yeni spesifikasiya deyildi, daha çox uyğunlaşdırılmış Discovery "L319" və ya Range Rover xarici üslubu və Range Rover daxili oturacaqları və tire formaları, qısaldılmış təkər bazası, işıqlandırılmış tək arxa baqajdan daha çox bucaqlı təkər baqajı olan uyğunlaşdırılmış Discovery "L319" və ya T5 Platform Discovery/LR3 idi. təkmilləşdirmələr. Üst Discovery modellərinə yaxın giriş modeli qiymətləri ilə Sport bütün Land Rover məhsullarının ən böyük satıcısı oldu. Bu model 2004-cü il modeli kimi 2004-cü ilin sonlarında satışa çıxarılıb.
2013-cü ildə yenidən işlənmiş versiya 2014-cü il "L494" kimi satışa çıxarıldı. Orijinal və hazırkı Discovery-dən fərqli olaraq, onun polad şassi relsləri yoxdur, lakin daha kiçik bədən üslubunda daha yaxın avadanlıq səviyyələri və imkanları ilə hazırkı flaqman Range Rover-ə daha çox bənzəyən yeni D7u ərinti platformasına əsaslanır. Beləliklə, L494 Range Rover Sport əvvəlki nəsildən təxminən 400 kq yüngüldür və çəkisinin azaldılması sayəsində performans baxımından üstünlüklər verir.
Rəsmi olaraq 2015-ci ildə Nyu-York Beynəlxalq Avtomobil Sərgisində nümayiş etdirilən HST Limited Edition 7 illik fasilədən sonra Şimali Amerika Range Rover Sport seriyasına qayıtdı və əvvəlki iterasiyalara bənzər şəkildə sürücülük dinamikası və idmana önəm verdi. V6 mühərrikli HSE və Supercharged modelləri arasındakı boşluğu aradan qaldırmaq üçün nəzərdə tutulmuş HST Limited Edition, HSE-nin 3.0 L Jaguar AJ kompressorlu V6-nın 380 at gücünə, standartdan 40 at gücünə köklənmiş versiyasını təqdim etdi. O, həmçinin daha çox yola fokuslanmış və dinamik Range Rover Sport üçün imkan verən bir çox digər funksiyaları, o cümlədən unikal 21 düymlük təkər diskləri, təkmilləşdirilmiş əyləclər və asma, şassi təkmilləşdirmələri və yenidən proqramlaşdırılmış AWD sistemini ehtiva edir. Onu digər modellərdən kosmetik cəhətdən fərqləndirmək üçün HST Limited Edition tündləşdirilmiş fara və arxa fənər çərçivələri, qara rəngə boyanmış dam və kapot ventilyasiyası, qırmızı "İdman" nişanları, qırmızı əyləc kaliperləri, Oksford dəri salonu və unikal ön və arxa fassiya ilə fərqlənirdi. O, dörd metal rəngdə təklif edildi: Indus Silver, Santorini Black, Corris Grey və Firenze Red, eləcə də qeyri-metal Fuji White.
Yalnız 2016-cı model ili üçün məhdud istehsalda təklif edilən HST Limited Edition 2017-ci ildə dayandırılacaq və HST ilə eyni mexaniki dəyişiklikləri özündə əks etdirən HSE Dynamic ilə effektiv şəkildə əvəz olunacaq. HSE Dynamic 2019-cu ilin yarısına qədər satıldı, Land Rover onu yeni qeyri-məhdud HST ilə əvəz etdi, bu dəfə yeni Ingenium AJ300 inline-6 hibrid mühərriki ilə təchiz edildi.2017-ci ildə LA avtosalonunda Jaguar Land Rover Group tərəfindən dəyişdirilmiş Range Rover Sport SVR elan edildi. Bu üzlənmiş model 2018 Range Rover Sport-un bütün eyni xüsusiyyətlərini ehtiva edir, lakin SVR yeni Gümüş Dördlü Çıxışlar və Karbon Fiber kapotun yeni variantını özündə birləşdirən kuzov üslubunu təkmilləşdirib. 2018 SVR hələ də Jaguar F-Type-dan eyni 5.0L Supercharged V8-i ehtiva edir, lakin mühərrik indi 550 at gücü (410 kVt) əvəzinə 575 at gücü (429 kVt) istehsal edərək SVR-ə 0-60 mil/saat (97 km/saat) sürətlənməyə imkan verir.
2023 Range Rover Sport 11 May 2022-ci ildə təqdim edildi. Daimi Range Rover-in kəsilmiş damı MHEV, PHEV və nəhayət, iki turbo V8-dən tutmuş güc aqreqatı seçimləri ilə daxili və xarici minimalist üslub qazanır. Tamamilə elektrikli versiyanın 2026-cü ildə təqdim ediləcəyi gözlənilir. Əvvəlki nəsil kimi, L461 dizayn işarələri, oxşar güc aqreqatı və paylaşılan hissələri özündə əks etdirən L460 yolunda davam edir. MLA-Flex platformasına əsaslanaraq, o, sələfindən əhəmiyyətli dərəcədə ağırdır, 2,322 kq (5,119 lb), indi təxminən 180 kq (400 lb) ağırdır. L460 ilə eyni vahid quruluşa əsaslanaraq, onun bir şərti benzin modeli, dörd benzinli plug-in hibrid modeli, dörd benzinli yumşaq hibrid modeli və üç dizel yumşaq hibrid modeli var. Range Rover-dən 20 mm aşağı və 35 faiz daha sərt olmaqla o, standart tam ötürücülü yolsuzluq krossoveri olaraq qalır.


.jpeg)
.jpeg)



.jpeg)










.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)








.jpeg)
